måndag 2 augusti 2010

Om att LIGGA på BB

Det har inte blivit så många hotellnätter i sommar. Vi provade en gång men en vilding instängd på 20 kvm var en upplevelse jag inte gärna gör om på länge. Och barnvakteriet tänkte vi hushålla med, tror nämligen att det behövs mer om ett par veckor.

Så jag har kommit på mig själv att längta lite extra till BB. Ja, såklart först och främst efter B2 och såklart hoppas jag innerligt att allt går bra så vi är pigga och friska och FÅR åka hem redan dan efter. Men kanske kan man mjölka lite, ett par dagar extra tänkte jag? Medan vi ändå har barnvakt liksom. Och 200 spänn för rum och helpension är inte dåligt. Bebis sover ju så mycket i början så det blir ju ett utmärkt tillfälle för oss att få lite mysig egentid. Ja, det lär ju garanterat inte bli så mycket åka av, ajajaj, men det där tramset har vi ändå slutat med (ni ser ju hur det går...)

3 kommentarer:

  1. Underbara tankar...!
    Lycka till!

    Kram/ Thomas

    SvaraRadera
  2. Mmm, men det kan ju också vara så att man får dela rum och då är det ju inte riktigt lika lugnt och mysigt.

    SvaraRadera
  3. Nä vi blev nog bortskämda första gången med att få ett stort eget rum, låg på Special-BB i Linköping. Får hålla tummarna!

    SvaraRadera