fredag 23 juli 2010

Första intrycket

Jag borde verkligen göra nånting åt mig själv. Färga hårutväxten och fixa brynen.
Men en del av mig känner att det kanske är onödigt. Jag är ju ändå så tjock och ofräsch att jag lika gärna kan vänta några veckor till efter fl och göra en helrenovering då i stället.

Men så tänker jag att man kanske borde göra sig till lite ändå. Det är ju ändå första mötet med en ny människa. H*n har ju säkert samma förväntningar på mig som jag på den. Vill ju inte att B2 ska komma ut och tänka; "Vilket vrak till morsa! Kunde hon inte ansträngt sig lite och i allafall fixat håret?"

Sen har vi ju det där med bikinilinjen. Borde verkligen gå till salong där med. Det är ju liksom förenat med livsfara att försöka sig på den på egen hand. Tro mig, jag har försökt mig på akrobatik på hög nivå.
Och just det området är kanske viktigast. Snacka om första intryck!
Å andra sidan ser väl de nyfödda rätt luddigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar